Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ekim 2011 Perşembe

erkekler kadar kendimize baksaydık,bütün kadınlar şimdiye sıfır beden olmuştu..

Direk konumuza geçmek istiyorum.Öncelikle ben b-fit,shapes for women gibi kadınlara yönelik spor salonlarına gidiyordum.Kız kıza daha rahat olur oran buran açılsa da bir şey olmaz,terli terli herkes seni görebilir,utanmadan çekinmeden spor yaparım diyordum.Sonra gittim,baktım bir şey olmuyor.Ben hiç incelemiyorum.Çevremdekiler hep tontiş teyzeler.Zar zor evden çıkmışlar değişiklik olsun diye spora gidiyorlar,gençler neredeyse yok gibi.Sonra bu gibi spor salonlarının yaşlılara veya zayıflara yönelik olduğunu anladım ve düzgünce bir spor salonuna yazılayım dedim. Bir gittim ilik gibi çocuklar beni karşıladı hepsi kaslı karizmatik küpeli filan.Salon 3 katlıydı üst katta ısınma hareketleri var,erkekler diğer katta takılıyor.Şimdi ilik gibi çocuklar poçoz gitsen olmaz.Süslensem süslenemiyorum da iş çıkışı şaftım kaymış bir durumda,orta hallice gidiyorum yani anlayacağınız. Erkekleri görüyorum yok koşu yok karın sırt filan 2 3 saat spor yapıyorlar neredeyse.Bende bitsede gitsem modlarındayım,işkence çekiyorum.Erkekler protein tozu,enerji içecekleri nasıl ilgililer nasıl bakıyorlar kendilerine.Bense kaç aydır gidiyorum bi gram değişiklik yok haftada zaten 2 gün gidiyorum, erkek kısmı neredeyse her gün.Bide terli terli geziyorlar spor yaparken garip sesler çıkarıyorlar

Dedim böyle olmayacak bi bakayım kendime, spora siyah mini dar bir elbiseyle gittim oda ne bi anda ilgi odağı oldum,sonra muhabetler daha uzadı filan ( bunu ek not diye ekledim çünkü; erkeklerin dikkatini çekmek için fiziğin güzel olacak ve sexi olacaksın başka hiçbir şeye gerek yok )
                              Fotoğrafta da görüldüğü üzere erkeğimiz kaslı ve mutlu,bayanımız ise balık etli bütün dediklerimin özeti adeta.
                             Kısaca ve özetle ; erkek kısmı kendine inanılmaz bakıyor,ve bakımlı bir sevgili istiyorlar : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder