Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Ekim 2011 Çarşamba

KAHROL midi etek



   

           İşin aslına gelmek istiyorum hemen.Bayılıyorum midi eteklere fakat benim sorunum var giyemiyorum boyum 1.56cm. olduğu için. Mağazanın birinde beli yüksek midi etek deneyeyim dedim vücudumun yarısı etek yutmuş gibi bir hal aldım.İçinde kayboldum resmen.
           Neyse sonuç bölümüne geçecek olursak,Midi etek iş kadınları için birebir. Giy eteği , beyaz bir gömlek,şık bir bileklik yada bir kolye altına resimdeki botlar bana göre muhteşem offff düşününce kıskandım yine giyebilecek olanları.

3 yorum:

  1. Lovely styles!!

    xoxo*
    http://www.ivaniadiamond.com/

    YanıtlaSil
  2. :) çok tatlıısn yaa sana da yakışır minyonlara da yakışıyo gören de beni 170 sanacak be n de 164 üm giyiyorum napalım yaa bizim de hakkımız:)

    YanıtlaSil
  3. goncacım profil fotoğrafın hem midi etek hemde taş gibi çıkmışsın zayıf oldugundan sana çok yakışmış : ))

    YanıtlaSil