Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ekim 2011 Pazar

Miroslava Duma'nın sevdiğim kombinleri

Mira'ya tam anlamıyla bayılıyorum.Oda benim gibi minyon birisi olduğu için neyi nasıl giymiş yakıştırmış sürekli takibindeyim.Boyu kısa olanlar bilirler her şey yakışmaz,spor giyinirsin çocuk gibi gözükürsün,uzun etek giyersin  yakıştıramazsın vesaire.Bu yüzden benim idolüm MİRA hadi başlayalım sevdiğim kombinlerine.. .
Öncelikle hem bu kadar spor hemde bu kadar şık bir kombin olamaz  ..leopar şal kesinlikle herkesin dolabında olması gereken bir parça.Çünkü en sıradan bir elbiseyi bile değişik bir havaya sokabiliyor.Yırtık kot ve platform topuklularla kesinlikle çok şık


               O saç bandı,o kırmızı clutch nasıl da hava hatmış etek bileklikleri çok şık kesinlikle.
Kırmızı channel çantasıyla ve kahve tonlarda elbisesiyle yine döktürmüş miracığım.Başkası giyse mini bir elbise aşırı dikkat çeker ama Mira giyince eteğin kısalığına filan hiç bakmıyorsunuz bile o kadar tatlı ki giyiniyor işte

         Burada ise eteğin boyu biraz daha uzun olsa iş kıyafeti için bire bir çok şık bir kombin
 İş toplantıları,davetler,kokteyller için çok şık bir kombin.Ben hala alışamadım önü açık ayakkabı içine çorap giymekten ama gözüm alıştı benim her zamanki gibi yine çok şık.
 Siyah deri ceket herkesin dolabında olmalı benim de yok ama kesinlikle almayı düşünüyorum.Mini bir etek ama kısa oluşu göze kesinlikle batmıyor.Çok sevimli olmuş gene.
 Mira yine çok şık gözüküyor,elbiselerin beline kemer bağlamayı çok yakıştırıyorum.Ayrı bir hava katıyor ve çok şık duruyor.
                                         Elbise,hırka kemer üçlüsüne bayılıyorum desem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder